Jesteś tutaj: BLOG Pytania jakie usłyszysz od agencji eventowej?

Pytania jakie usłyszysz od agencji eventowej?

Pytania jakie usłyszysz od agencji eventowej.

Nie ważne czy masz dokładnie opracowany plan na fantastyczną imprezę firmową czy też zaczynasz od czystej kartki. Przy organizacji tego typu wydarzeń warto postawić na profesjonalistów z branży eventowej, którzy zadbają o każdy najmniejszy szczegół.

Przed pierwszym kontaktem z agencją eventową należy spisać podstawowe informacje, które wpłyną na charakter całej imprezy. Ok, ale co należy wziąć pod uwagę w takim briefie?

Po pierwsze przedstaw swoją firmę, istotna jest branża, w której firma działa, ale i także jej kultura, misja i polityka. Kolejną istotną kwestią jest rodzaj imprezy, czyli to jaki ma ona mieć charakter: integracyjny, biesiadny, plenerowy, survivalowy czy formalny. Należy wziąć także pod uwagę to czy w strukturze firmy przeważają mężczyźni lub czy jest to firma składająca się wyłącznie z kobiet. Należy ustalić także czas trwania imprezy – czy jest to impreza jednodniowa, a może weekendowa, o której godzinie się rozpoczyna oraz na którą godzinę planowane jest jej zakończenie.

Jeżeli firma dysponuje miejscem, na terenie którego można zorganizować imprezę to warto wiedzieć czy przeważa na nim płaski zielony teren i jakiej jest powierzchni i wymiarów. Jeżeli nie jesteśmy ograniczeni do konkretnego terenu, można pomyśleć nad organizacją imprezy w innym mieście.
Jeżeli chodzi o budżet to należy pamiętać aby jego wielkość była dostosowana do rodzaju imprezy. Jeśli myślimy o imprezie integracyjnej w innym mieście w kompleksie basenowo-saunowym to trzeba się liczyć z tym, że koszt organizacji takiej imprezy będzie dość wysoki. Inny budżet będzie dotyczył imprezy integracyjnej, która będzie odbywać się na terenie firmy.

Wbrew pozorom są to bardzo istotne informacje, które pozwolą agencji dostosować ofertę do oczekiwań Klienta. Dlatego zanim skontaktujemy się z wybraną agencją warto dokonać takiej analizy. Zaoszczędzi to cenny czas, ponieważ już przy pierwszym kontakcie z agencją przekażemy istotne informacje, o które prędzej czy później agencja i tak by zapytała.